Астрофізики назвали дату Кінця світу на Землі

• Група vkontakte:

Співробітники Університету Східної Англії зробили нове відкриття : встановлено , що планета Земля через 1,8-3,3 мільярда років може стати абсолютно непридатною для життя. Дані висновки грунтуються на результатах дослідження , яке було спрямоване на вивчення населених зон навколо зірок основної послідовності (Сонце до них також відноситься) , обгрунтовується в статті , опублікованій на сторінках журналу Astrobiology.

Вчені досліджували ряд об’єктів , серед яких Земля , сім екзопланет в жилих зонах навколо своїх зірок , а також 27 кандидатів у подібні космічні об’єкти , які були виявлені завдяки телескопу «Кеплер» . По кожній планеті , грунтуючись на інформації моделей зоряної еволюції , фахівцям вдалося з’ясувати період її перебування в населеній зоні . Враховуючи, що вік Землі налічує чотири з половиною мільярди років , вчені Університету Східної Англії встановили , протягом якого часу наша планета буде залишатися придатною для життя.

У прес — релізі Університету Східної Англії сказано , що вченими встановлено : життя на Землі , найімовірніше , припиниться набагато раніше зазначеного терміну. За словами дослідників , через вказаний проміжок часу наша планета потрапить в « гарячу » зону небесного світила. Таким чином , всі запаси води , наявні на Землі , перетворяться в пару. Зазначимо , що вчені називають населеної зоною навколо зірки регіон, розташований навколо світила , де на поверхні планети земного типу може перебувати вода в рідкому вигляді , а зірки належать до головної послідовності — це зірки , джерелом енергії яких є термоядерна реакція перетворення водню в гелій.

В минулому році астрономам вдалося виявити поряд із зіркою HD 40307 планету , яка вважається потенційно придатної для життя. Про це йдеться в статті вчених , опублікованій у виданні Astronomy & Astrophysics . HD 40307 знаходиться на відстані 42 світлових років від нашої планети в сузір’ї Живописця . Міжнародна команда вчених провела аналіз інформації , зібраної спектрографом , який знаходиться в обсерваторії Ла- Сілла . Одна з виявлених дослідниками планет отримала позначення HD 40307g . Вона обертається навколо зірки з періодом близько двохсот днів . Маса її дорівнює приблизно семи земним .