Астрономи зафіксували надпотужний вибух у центрі нашої Галактики

• Група vkontakte:

Астрономи змогли зафіксувати надпотужний вибух у центрі нашої Галактики — Чумацький Шлях. За словами астрономів , в центрі Галактики є чорна діра , яка постійно проявляє себе за допомогою радіохвиль , рентгенівським випромінюванням , інфрачервоним і гамма- випромінюванням.
Сьогодні даний джерело відоме астрономам як Стрілець А. Астрофізики змогли з’ясувати , що приблизно два мільйони років тому в самому центрі Чумацького Шляху , де сьогодні знаходиться надмасивна чорна діра , стався надпотужний вибух. Сліди даного вибуху були виявлені астрофізиками в гігантському хмарі газу , а саме — в Магеллановій потоці , що розташоване поруч з нашої зоряної системою . Стаття, в якій додається звіт по проведеному дослідженню , також була опублікована вченими в науковому виданні Astrophysical Journal .
Варто відзначити , що прояв надмасивних чорних дір було неодноразово помічено астрофізиками в самому центрі багатьох галактик , їх маса може досягати вісімнадцяти мільярдів мас Сонця ( це маса найважчої надмасивної чорної діри в центрі квазара OJ 287. Дана чорна діра розташована приблизно в 3,5 мільярда світлових років від нашої планети).
Сьогодні багато астрофізики вважають , що в центрі нашої Галактики також є подібна надмасивна чорна діра , яка поглинає хмари газу . Однак протягом останніх кількох десятиліть вчені помітили , що в минулому нашу Галактику стрясали куди більш потужні катаклізми. При цьому інтенсивність випромінювання постійно посилюється.
Астрофізик з університету Сіднея Джосс Бленд — Хоуфорн спільно зі своїми колегами зміг з’ясувати , коли це сталося в останній раз. Вони провели ретельне дослідження Магелланової потоку , газової » перешийка » , який пов’язує найближчих сусідів нашого Чумацького Шляху, а саме Мале і Велике Магелланові хмари. Вивчаючи світіння даного потоку , вчені змогли виявити , що газ здатний випромінювати несподівано багато енергії в ультрафіолетовій області спектра. Оскільки випромінювання зірок ні сьогодні , ні в минулому не може бути причиною настільки сильного зсуву , то найбільш підходящим варіантом на даний момент є безпосередньо надпотужна чорна діра в самому центрі нашої Галактики.