Астрономи змогли точно виміряти зміни температури Всесвіту

• Група vkontakte:

Нещодавно , астрономи NASA зробили достатньо цікаве відкриття — світлову дугу , яка виходить з іншої галактики. Причому сама галактика знаходиться за надмасивних галактичним кластером .

Вчені NASA , використовуючи у своїй роботі телескоп Hubble , зробили відкриття вкрай незвичайної світлової дуги знаходиться за надмасивних галактичним кластером , що носить назву IDCS J1426.5 +3508 .

Даний надмасивних галактичний кластер віддалений від Сонячної системи на відстань в 1 — мільярдів світлових років і є найбільш масивним з усіх подібних кластерів , які тільки відомі вченим і які існують на подібному видаленні від Землі.

Даний зоряний кластер являє собою скупчення великої кількості галактик і важить в 500 трильйонів разів більше ніж вага нашого Сонця , так само кластер IDCS J1426.5 +3508 перевищує в 5-10 разів масу будь-якого з собі подібних скупчень такої ж категорії . Подібні масивні структури , сформовані в міжзоряному просторів , утримуються разом лише завдяки величезним гравітаційним силам .

Астрономи , за допомогою здібностей телескопа Hubble , змогли зафіксувати світло , який виходить з ще більш далекій галактиці ніж та , яка розташована безпосередньо за надмасивних кластером . Внаслідок дії ефекту гравітаційного лінзування , спостережуваний світло , викривлений під дією сили гравітації галактичного кластера , доходить до нашої планети у вигляді світлової дуги.

Так само дослідники відзначають і той факт , що відкриття подібної світловий дуги , яка належить настільки віддаленої галактиці як та, від якої сама дуга відбувається — це виняткова удача. Ймовірність виявлення подібної дуги , якби її цілеспрямовано шукали в даній області міжзоряного простору , становить менше одного відсотка. Тому випадкове відкриття цієї самої світловий дуги вченими і розглядається в якості удачі .

Так само дослідники відзначають і той важливий факт , що галактика , від якої виходить виявлена ​​ними світлова дуга , віддалена від Сонячної системи на відстань приблизно в 10-13 світлових років. Причому це досить молода галактика яка тільки-тільки вступила в «вік» в якому виробляється формування зірок. Цим вона і являє вкрай високий інтерес ля спостерігачів із землі оскільки вчені сподіваються на те , що на прикладі розвитку цієї галактики у них вийти краще осягнути процеси початковій еволюції Всесвіту.