Будинок пристарілих для динозаврів

Нещодавно інформаційні агентства повідомили про, м’яко кажучи, неоднозначних висновках палеонтологів Канзаського університету (University of Kansas), піддавши детального аналізу надзвичайно великі кількості викопаних останків динозаврів, які періодично виявляють у преріях Південної Дакоти, США.

Ретельне вивчення декількох груп останків нібито підтвердили теорію вчених про те, що динозаври критського періоду мезозойської ери вмирали, що називається, в умовах лікарняного стаціонару, або, скоріше, будинки для престарілих.

«Ми виявили велику кількість скам’янілих останків постарілих тиранозаврів і троодонів, які, фігурально висловлюючись, сиділи в інвалідних візках і були укриті пледами», — жартує професор Мередіт морескі (Meredith Moreschi).

Професор поділилася вельми революційної (або божевільною?) Теорією, згідно якої, як тільки динозаври ставали зовсім немічними і не могли більше піклуватися про себе самостійно, їх звалювати на спини трицератопсів. Ті відносили «стариків» у спеціальне місце, де їм забезпечувалися умови для проживання і догляд з боку анкілозавра.

«Ми також знайшли докази того, що старі, і ті ,що страждаюли на недоумство велоцираптори могли піти від стада і загубитися, але їх приводили до таких» будинків для престарілих «стегозаври, які виконували функції нічних медсестер», — розповіла Морескі. Професор, грунтуючись на аналізі різних груп останків, зробила висновок, що більш молоді динозаври не часто відвідували групи старих динозаврів.

Поки не зрозуміло, в якій якості була опублікована дана новина — в якості інформаційних жартів, або це дійсно революційна теорія американських палеонтологів. Як би там не було, але виглядає дана теорія дуже екстравагантно.