Доведено, що паралельні світи існують

Команда вчених на чолі з Девідом Deutsch Оксфорді зробили відкриття в області математики. Паралельні світи дійсно існують.

Сама теорія таких світів з’явилася ще в 1950 в США (автор — Х’ю Еверетт) і пояснила таємниці квантової механіки, що викликали суперечки вчених. У Евереттовской «многомірной» Всесвіту кожне нове подія можливо і викликає поділ Всесвіту. Число можливих альтернативних фіналів дорівнює числу світів.

Приміром, водій машини бачить пішохода, який вискочив на дорогу. В одній реальності він, уникаючи наїзду, гине сам, в іншій потрапляє в лікарню і залишається живим, в третій гине пішохід. Число альтернативних сценаріїв нескінченно.

Теорія була визнана фантастичною і забута. Але несподівано в Оксфорді в ході математичного дослідження виявили, що Еверетт був на вірному шляху.

Згідно з квантовою механікою, до експерименту про те, що всередині атома, не можна сказати, що воно реально існує. До замірів частинки займають неясну «суперпозицію», в якій вони можуть мати одночасно верхній і нижній спін, або з’являтися в різних місцях в один і той же час. Спостереження проводять для «прояви» конкретного стану реальності, адже і підкинута монета приходить тільки в 1 положення «орел» або «решка», як тільки її зловлять.

Головний висновок з відкриття полягає в наступному. Кустоподобні розгалужені структури, що виникають при розщеплюванні Всесвіту на паралельні версії її самої, пояснюють імовірнісний характер результатів у квантовій механіці. Тобто неминуче ми живемо лише в одному з безлічі паралельних світів, а не в єдиному.