Два супутники Плутона отримали офіційні назви

В останні роки у карликової планети були виявлені два раніше невідомих природних супутника. в даний момент повна кількість супутників Плутона прирівнюється 5-ти. Це Харон, Никта, Гідра, Цербер і Стікс. При цьому, останні два супутники Плутона були виявлені за допомогою ширококутної камери Wide Field Camera 3, яка встановлена ​​на космічному телескопі «Хаббл». Останні два супутники були відкриті в 2011 і 2012 роках. Після відкриття вони тимчасово отримали позначення P4 і P5.

Протягом довгого часу астрономи з Інтернаціональної Астрономічного Союзу не знали, як іменувати нові супутники карликової планети Плутон, поки не вирішили підібрати імена для об’єктів P4 і P5 методом публічного голосування. Так вчора було прийнято рішення іменувати останні два природних супутника Плутона іменами Цербер і Стікс.

Астрономи з Міжнародного Астрономічного Союзу (IAU) офіційно поінформували, що імена Цербер і Стікс, запропоновані широкими масами, були одностайно прийняті.
За попередніми оцінками, поперечник супутника Цербер, відкритого космічним телескопом «Хаббл», становить За можливим оцінками, його діаметр становить від 13 до 34 км, а діаметр Стіксу — 15 до 24 км.
Цербер лежить між орбітами Никти і Гідри. Стікс розміщений між Хароном і ніхто.