Космічний телескоп Kepler був переведений в сплячий режим через несправність

• Група vkontakte:

Нещодавно , фахівцями NASA була опублікована нова статистика за спостереженнями , які були вироблені космічним телескопом Kepler . Навіть побіжний перегляд цих даних свідчить про те , що планети земного типу у Всесвіті зустрічаються вкрай рідко.

За великим рахунком , наша Сонячна система є цілком типовою і великі планети в ній мають більший радіус обороту навколо центральної зірки , ніж малі . Переважне колличество з вивчених зоряних систем так само складаються з декількох планет , проте на відміну від нашої зоряної системи , в них планети мають більш тісно групування і знаходяться як ближче один до одного , так і відповідно ближче до своєї зірки .

Командою телескопа Kepler був опублікований список планет , які є « кандидатами » на те, що на них могла б зародитися життя . На даний момент в базі цього космічного телескопа знаходиться близько 2,3 тисяч подібних планет — кандидатів. Однак навіть незважаючи на те , що сам телескоп має оснащення 42 високоякісними ССD — матрицями , які дозволяють працювати з дозволом рівним 2200 × 1024 кожна , і має апертуру 0,35 метра ( діаметр об’єктива) , навіть ці більш ніж значні технічні показники є досить обмеженими при пошуках планети , яка б мала розмір із Землю .

Однак навіть маючи можливість отримати , хоч і неповні , дані щодо влаштування інших зоряних систем , вчені можуть будувати припущення про ймовірність існування на виявлених планетах життя.

Крім того , практично всі виявлені телескопом Kepler планети , не мають реального підтвердження свого існування. Однак фахівці NASA схильні довіряти роботі телескопа , вважаючи його досить надійним , тому вчені активно використовують і вивчають той багатий матеріал , який надає їм цей телескоп. Як вважають вчені , вже в недалекому майбутньому це дозволить скласти моделі з розподілу планет в зоряних системах і з великою часткою ймовірності виявляти планети які ймовірно можуть бути заселені .

Зокрема астрофізиком Уеслі Траубе , з лабораторії реактивного руху NASA , вже використавши дані спостереження телескопа Kepler розрахував , що приблизно 34 % зоряних систем у Всесвіті мають планети , які схожі на нашу як розміром , так і віддаленістю від своєї зірки. Так само використовуючи цю базу спостережень , вчені можуть додатково уточнити попередні розрахунки і отримати можливість оцінити ймовірність того , що в нашій галактиці може існувати населені планети .