«К’юріосіті» знайшов на Марсі сліди озера

• Група vkontakte:

1Американський марсохід « К’юріосіті » виявив на Марсі сліди стародавнього озера , в якому імовірно могла існувати життя . Результати досліджень опубліковані 9 грудня о журналі Science , їх короткий огляд призводить Science World Report .

Сліди озера були знайдені на ділянці Yellowknife Bay в кратері Гейла , де марсохід працює з серпня 2012 року. Аналіз осадових порід на цій ділянці показав , що близько 3,6 мільярда років тому в кратері Гейла існувало , щонайменше , одне озеро.

Озеро імовірно було прісноводним і містило ключові хімічні елементи, необхідні для життя: вуглець , водень , кисень , азот і сірку. Вчені припускають , що в такій воді могли існувати прості бактерії , такі як хемолітоавтотрофние (тобто одержують енергію за рахунок окислення неорганічних сполук і використовують вуглекислий газ як джерело вуглецю) .

Дослідники , проте , звернули увагу на те , що ніяких ознак життя на Марсі поки виявлено не було. За їх словами , сьогодні можна говорити тільки про те , що в кратері Гейла , можливо , існувало озеро , яке могло б надати сприятливі умови для мікроорганізмів.

Марсохід « Кьюріосіті » запущено 26 листопада 2011 і висадився на поверхню Марса 6 серпня 2012 . Основна місія марсохода — вивчення геології і атмосфери Червоної планети , а також пошук ймовірних слідів життя .