Марсохід Curiosity знайшов на Марсі яскраву частку

Марсохід Curiosity від НАСА нещодавно взяв перші зразки марсіанського грунту на аналіз і відкопав невеликий сюрприз: яскраву світлу частинку.

Серед зразків, які проаналізують, щоб визначити, чи придатна Червона планета для життя мікроорганізмів, була знайдена дивна частинка в вітряній і піщаній області Марса названої Рокнест (Rocknest).

Хоча частка виглядає як щось чужорідне, вчені вважають, що це природний марсіанський матеріал. Розмір частки всього 1 мм, і її помітили після того, як механічний ківш Марсохода відкопав марсіанський пил.

Це відкриття з’явилося після того, як 7 жовтня на Марсі виявили світлий об’єкт розміром 1,3 см, який виявився уламком космічного корабля. Однак нова крихітна блискуча гранула, швидше за все не є стороннім об’єктом.

Зразки будуть доставлені до пристрою CheMin, який аналізує мінеральний склад грунту. Крім того, для аналізу інших зразків буде використаний інструмент SAM, який допоможе виявити ознаки водню, кисню, азоту та вуглецю — елементів, пов’язаних з життям.

Сам марсохід Curiosity, який знаходиться на Червоній планеті з 5 серпня 2012 року, буде досліджувати Марс ще близько двох земних років.