Метеорити з Сахари виявилися найдавнішими уламками поверхні Марса

• Група vkontakte:

14Група вчених з університету Флориди в Таллахассі ( США ) досліджувала два метеорита , які представляє собою фрагменти поверхні Марса. Фахівці встановили , що камені походять з південної частини Червоної планети , де знаходяться кратери вимерлих вулканів . Дослідники припустили , що вік даних метеоритів становить близько 4,4 мільярда років.

Американські вчені придбали кам’яні фрагменти в Марокко , у торговців незвичайними каменями , знайденими в пустелі Сахара. Детальний аналіз NWA7533 і NWA7034 , за словами дослідників , допоможе з’ясувати , якою була атмосфера Марса в її початковий період .

Науковий співробітник університету Флориди Мунір Хумаюн розповів , що ці частки Марса відкололися від планети майже відразу після її формування , тобто приблизно через 100 мільйонів років після появи Сонячної системи.

Факт , відкритий вченими , свідчить про те , що поверхня Марса затверділа досить швидко , планета була покрита товстою корою тоді , коли Земля тільки формувалася . Кора Місяця теж швидко перейшла в застиглий стан . Зіставлення розвитку Місяця і Марса допоможе астрономам встановити , як проходила еволюція планет.