На Землі знайдені ознаки життя перших живих істот

• Група vkontakte:

Вчені виявили найстаріші ознаки життя на нашій планеті. У скелях північно-західній Австралії були знайдені сліди мікроорганізмів , яким , на думку фахівців , 3500000000 років.

Свідоцтво про складну мікро екосистемі було знайдено в осадових породах регіону Пілбара в Західній Австралії. Саме ця область відома археологам завдяки найстарішим утворень на Землі різного походження.

«Можна говорити про те , що знайдені сліди мікроорганізмів , по всій ймовірності , є найстарішими доказами життя на нашій планеті » , — розповідає один з дослідників , які зробили важливе для науки відкриття , Девід Уейс ( David Wacey ) , професор австралійського Університету .

В інтерв’ю Telegraph професор впевнено говорить про те , що подібного роду знахідки і відкриття свідчать про те , що мільярди років тому життя на Землі існувала.

Варто додати , що є й інші докази проживання живих організмів на нашій планеті мільярди років тому. Прийнято вважати , що найстаріші мікроорганізми були знайдені в гірських породах Гренландії.

Життя на Землі з’явилася раніше, ніж Земля , стверджують вчені
Однак , ці камені настільки спотворені часом і природними умовами , що сказати щось конкретне про них дуже складно , практично неможливо.

Мікроорганізми , знайдені в Пілбарі , можна легко побачити під мікроскопом. За допомогою спеціальних приладів , фахівці змогли без праці визначити їх вік , а також спостерігати , як бактерії взаємодіють з поверхнею порід , на яких вони мешкають.

За словами професора Уелс, розглядати самі клітини мікроорганізмів не представляється можливим. Однак , вченим вдалося побачити сліди , залишені цими організмами. Недалеко від міста Порт- Хедленд в скелястій місцевості дослідники виявили явні докази життя на нашій планеті мільярди років тому.

Ми не можемо бачити ці організми , так як вони дуже малі , проте природа надає можливість побачити масштабні структури , побудовані мікроорганізмами , перед тим як вони загинули.

Подібного роду знахідки представляють величезну цінність для науки. За допомогою спеціальних мікроскопів вчені бачать те , що не видно оку людини.

Органічний матеріал , яким , по суті , є мікроорганізми , розкладаючись , фактично , перетворюється на осередки. У результаті ми можемо бачити масу , багату вуглецевим матеріалом.

Яд поклав початок життя на Землі
Група вчених з Австралії та Сполучених Штатів вважає , що результати подібних досліджень допоможуть визначити , чи є життя на деяких планетах , і якщо є , то , що за організми живуть в інших цивілізаціях .

Професор Уеслі з упевненістю говорить про те , такі відкриття допомагають нам розуміти життя , її зародження на нашій планеті , в якому середовищі вона розвивалася , дізнатися деякі важливі дати , які вплинули на той чи інший процес у розвитку Землі.