NASA: Астероїд Апофіс може врожай Землі в 2068

• Група vkontakte:

1Фахівці Лабораторії реактивного руху NASA, Гавайського університету і університету Пізи встановили, що астероїд Апофіс, який розминеться з Землею в 2029 і 2036 роках, в 2068 може зіткнутися з нашою планетою, хоча ймовірність цієї події вкрай мала — не вище 2,3 на мільйон.

«Шляхом вивчення невизначеностей, пов’язаних зі зміною орбіти після зближення в 2029 році, ми виявили так звані« замкові щілини », які пов’язані із зіткненнями під час майбутніх зближень. Зокрема, ми виявили, що існує ризик зіткнення з вірогідністю вище однієї на мільйон в 2068 », — йдеться в статті, підготовленій групою під керівництвом Давида Фарноккьі (Davide Farnocchia) з Лабораторії реактивного руху і опублікованій в електронній бібліотеці Корнеллського університету.

Група Фарноккьі провела розрахунки, що враховують наявні нові дані, і виявила близько 20 «замкових щілин», які ведуть до зіткнення Апофіса з Землею в майбутньому, передає РІА «Новини».

У їх числі опинилася одна така «свердловина» шириною 2 метри, проходження через яку веде до зіткнення Апофіса з Землею 12 квітня 2068 з імовірністю 2,3 на мільйон.

Як повідомляла газета ВЗГЛЯД, в січні офіційний представник Королівського астрономічного товариства Канади Ендрю Фазейкас заявив, що Апофіс може загрожувати існуванню нашої планети в 2036 році.

Апофіс, що має в поперечнику близько 300 метрів, був виявлений в 2004 році співробітниками Лабораторії реактивного руху NASA в Пасадені (штат Каліфорнія). Вони тоді приголомшили землян — якраз перед католицьким Різдвом — своїми апокаліптичними пророцтвами: при черговому витку у квітня 2036 року цей астероїд може врізатися в Землю. Вказувалося, що шанси на це оцінюються в 1 до 45 тис.

Однак пізніше американські астрономи переглянули свої прогнози: вірогідність зіткнення із Землею в 2036 році дорівнює 1 до 250 тис. У подальшому астероїд наблизиться на небезпечно малу відстань до нашої планети в 2051, 2058, 2066, 2074 і 2089 роках.

Згідно з підрахунками експертів, якщо Апофіс вріжеться в Землю, то виділиться 1,6 тис. мегатонн енергії — в десятки разів більше, ніж при вибуху водневої бомби.