Поруч із Землею пролетів величезний астероїд

Як повідомив Центр малих планет Міжнародного астрономічного союзу, астрономами було відкрито новий великий астероїд, який ледь розминувся з Землею вранці минулої неділі.

Астероїд виявили співробітники іспанської обсерваторії Ла Сагра в провінції Гранада і привласнили йому позначення — 2013 PJ10. Дивно, але факт — астероїд був виявлений вже після того, як пролетів повз Землю на невеликій відстані, тільки ввечері в неділю вчені помітили швидко переміщається по небу від нашої планети об’єкт 14-ї зоряної величини.

Іспанські астрономи розрахували параметри цього небесного тіла і дійшли висновку, що він майже в 2 рази більше Челябінського метеорита, який становив 18 метрів в діаметрі, в той час, як нинішній об’єкт — від 31 до 70 метрів.

Астероїд в 02.18 за Гринвічем 4 серпня пролетів від Землі на мінімальній відстані — 371,4 тисячі кілометрів, що складає 0,96 середнього радіусу місячної орбіти. Зараз це небесне тіло включено в число об’єктів, періодично зближуються із Землею, проте, за твердженнями вчених, аж до 2180 2013 PJ10 не підходитиме до нас ближче, ніж на 3,2 мільйона кілометрів.