Російські вчені відкрили новий астероїд

• Група vkontakte:

Нещодавно, російськими вченими було виявлено нове небесне тіло, яке розташовується в просторі між орбітою Марса і Юпітера. Незважаючи на те, що розміри виявленого космічного тіла досить великі, якоїсь загрози його зіткнення з нашою планетою, воно не являє.

Вчені, які працюють з мережею, що складається з автоматичних телескопів «МАСТЕР», змогли виявити малу планету, яка розташована в головному поясі астероїдів, який в свою чергу, розташовується між орбітами Юпітера і Марса. Розмір виявленого космічного тіла становить приблизно півтора-два кілометри в діаметрі.

Виявленому астероїду привласнено позначення 2012 VG82 і він вже внесений у світову базу даних астероїдів. Як повідомив Сергій Язєв, директор астрономічної обсерваторії, розташованої в Іркутську, фахівці якої виявили раніше невідоме космічне тіло, факт того, що даний астероїд був виявлений — це велика удача. Незважаючи на свої досить великі розміри, виявити навіть такий великий астероїд в поясі астероїдів досить важко через величезну кількість більш дрібних фрагментів.

Як пояснили фахівці, дане космічне тіло було виявлене грунтуючись на спостереженнях, які проводилися за допомогою мережі телескопів «МАСТЕР», яка розташована на астрофізичному полігоні,який  належить Іркутському державному університету.

Крім того, знайти даний астероїд вдалося виявити ще й тому, що в даний момент, він знаходиться в протистоянні з нашою планетою, іншими словами, в космічному просторі, він розташований в точці найменшого віддалення від Землі. Однак, якщо ж судити за земними мірками, виявлений астероїд перебуває від неї досить далеко, на відстані в 110 мільйонів кілометрів. Хоча в космічному масштабі, ця відстань є вкрай малою, практично поруч один з одним.

Згідно з оцінкою дослідників, астероїд отримав маркування 2012 VG82 має досить витягнуту, еліпсоподібну орбіту. Перигелій цієї орбіти, найближча точка до Сонця, знаходиться на відстані в 1,706 астрономічних одиниць від Сонця, ну або ж іншим словами, на відстані в 255 мільйонів кілометрів від зірки. Офелія, найбільша точка видалення астероїда від Сонця, знаходиться на відстані в 2, 57 астрономічних одиниць, або при перерахунку в кілометри, на відстані в 384 мільйона кілометрів. Так само вчені окремо відзначають, що траєкторії руху нашої планети і астероїда 2012 VG82 ні в одній точці не перетинаються.