Сама яскрава комета ISON раптово погасла

• Група vkontakte:

1216 листопада астрономи помітили , що яскравість відкритої в 2012 році комети ISON різко зросла , приблизно на 2-3 зоряні величини . Але пізніше , в період спостережень з 21 по 25 листопада , зафіксовано зменшення яскравості. Вчені припускають , що спалах « Ясона » була пов’язана з руйнуванням її ядра.

В останні жни за небесним тілом постійно спостерігали фахівці міжнародного Інституту міліметрової радіоастрономії ( IRAM ) за допомогою телескопів у Іспанії та США . Вони відзначили швидке загасання яскравості молекулярних спектральних ліній , що може вказувати на часткову активність ядро або його повне руйнування . Світіння комети скоротилося приблизно в 20 разів.

Комета C/2012 S1 ( ISON ) була відкрита в минулому році російським астрономом — любителем Артемом Новічонка і його білоруським колегою Віталієм Невським. Вчені прогнозували , що « Ясон » стане найяскравішою кометою десятиліття , досягнувши яскравості повного Місяця . Зараз комета наближається до Сонця , до найближчої точки своєї орбіти перигелії .

Якщо таке зближення не зруйнує її , в кінці 26 грудня «Ясон » пройде на мінімальній відстані від Землі ( 64 мільйони кілометрів).