Учені виявили гібрид людини і неандертальця

• Група vkontakte:

1Археологи знайшли останки істоти, близько 40 тис. років тому жило на півночі Італії. Згідно дослідженню, опублікованому в науковому виданні PLОS ONE, був виявлений своєрідний гібрид неандертальця і ​​homo sapiens.

Зараз учені вивчають фрагменти черепа гомініда, нещодавно знайденого в регіоні Монті Лессіні на півночі Італії. Як заявляють антропологи, судячи за формою нижньої щелепи, істота являє собою проміжну стадію між неандертальцем і кроманьонцем — безпосереднім предком сучасної людини.

У наукових колах існує думка, що 40 тис. років тому на території Європи паралельно мешкали безпосередні предки homo sapiens і неандертальці. Генетичні дослідження 2010 року довели, що в ДНК сучасних людей міститься від 1 до 4% генів неандертальців.

Якщо подальший аналіз останків істоти з Монті Лессіні підтвердить його гібридне походження, це послужить прямим доказом того, що обидві гілки схрещувалися.

Дослідники з університету Ай-Марсель вивчили дані 3D-візуалізації і провели аналіз ДНК виявленого гібрида. Судячи з наявних даних, його мати була представником неандертальців, а батько — предком homo sapiens.
Згідно з однією з теорій антропогенезу, людина розумна близько 40 тис. років тому прибув в регіон, де жили неандертальці, численні кременеві знаряддя яких знайдені по всій території Європи.

Більш ранні знахідки викопних останків демонструють, що homo sapiens жили в печерах південної Італії вже 45 тис. років тому. Це дозволяє припустити, що сучасні люди і неандертальці тисячоліттями мешкали в одних і тих же регіонах.