Вчені довели існування паралельних світів

Відкриття в галузі математики, яке зробила команда вчених з Оксфордського університету, доводить, що паралельні світи дійсно існують.

Сама теорія таких світів з’явилася ще в 1950 в США (її автор — Х’ю Еверетт) і пояснила таємниці квантової механіки, що викликали суперечки вчених.

У еверетовському «многомірному» Всесвіту кожна нова подія можливо і викликає поділ Всесвіту. Число можливих альтернативних фіналів дорівнює числу світів.

Приміром, водій машини бачить пішохода, що вискочив на дорогу. В одній реальності він, уникаючи наїзду, гине сам, в іншій потрапляє в лікарню і залишається живим, в третій гине пішохід. Число альтернативних сценаріїв нескінченно. Теорія була визнана фантастичною і забута.

Але несподівано в Оксфорді в ході математичного дослідження виявили, що Еверетт був на вірному шляху. Згідно з квантовою механікою, до експерименту про те, що всередині атома, не можна сказати, що воно реально існує. До замірів частинки займають неясну «суперпозицію», в якій вони можуть мати одночасно верхній і нижній спін, або з’являтися в різних місцях в один і той же час.

Головний висновок з відкриття полягає в тому, що кустоподобние розгалужені структури, що виникають при розщеплюванні Всесвіту на паралельні версії її самої, пояснюють імовірнісний характер результатів у квантовій механіці. Тобто, стверджують вчені, неминуче ми живемо лише в одному з безлічі паралельних світів, а не в єдиному.