Вчені: знайдена Сонячна система, схожа на нашу

• Група vkontakte:

11Європейським астрономам вдалося відкрити сонячну систему , подібну до нашої .

Знайшли її при проведенні аналізу даних , отриманих за допомогою космічного телескопа Kepler . Складається нова система з семи екзопланет , що обертаються по орбіті навколо зірки. Деякі з цих планет , що знаходяться ближче до зірки , мають скелясту поверхню. Ті , що розташовані далі , — газові гіганти.

Виявлену сонячну систему назвали КОI — 351 . Три планети цієї системи відкриті астрономами в цьому році , але трохи раніше. Їх орбітальні періоди подібні періодам Меркурія , Венери і Землі і становлять відповідно 59 , 210 і 331 день.

Проте вчені припускали , що система КОI — 351 може складатися з більшої кількості планет , ніж їм поки вдалося виявити. Про це говорить великий розкид орбітальних періодів екзопланет , що становить 25,7 годин.

Внаслідок таких припущень астрономам вдалося відкрити ще 4 планети нової сонячної системи , що знаходяться набагато ближче до зірки , ніж Меркурій відносно Сонця.

Виявлена ​​система КОI — 351 може допомогти астрономам розгадати секрет формування Сонячної системи .