Знайдена сама схожа на Землю екзопланета

• Група vkontakte:

Вчені виявили загадкову планету поза нашою Сонячною системою , яка за розмірами та складом найбільше схожа на Землю , але на ній занадто гаряче для підтримки життя.

Екзопланета була названа Kepler- 78b . Її орбіта спантеличила астрономів — вона на 20% ширше , а маса на 80 % більше земної, при тому , що її щільність така ж , як і у нашої планети.

Екзопланета знаходиться на відстані приблизно 1,5 мільйона кілометрів від зірки . Kepler- 78b робить оборот навколо своєї зірки приблизно за 8,5 годин. Температура на планеті складає приблизно 2000 градусів за Цельсієм , за словами вчених .

Відкриття було згадано у двох дослідженнях (перше і друге) , результати яких були у свою чергу опубліковані в журналі Nature.

Завдяки телескопу Kepler астрономи дізналися про тисячі екзопланетах в нашій галактиці безліч з них мають ті ж розміри , що і наша планета . Ці планети крутяться навколо зірок , таких як наше Сонце .

Незважаючи на те , що розміри екзопланети виміряти просто , дізнатися її масу виявилося досить нелегко. Маса є важливим параметром , так як вона дозволяє дізнатися щільність планети , а значить дізнатися , з чого ця планета складається .