Шанувальники одного з головних символів американської культури — Супермена — можуть радіти: вчені виявили в космосі планету Криптон, на якій, згідно з легендою, був народжений найвідоміший у світі захисник добра і справедливості. При бажанні її можуть побачити навіть астрономи-любителі.

Перший журнал коміксів, на сторінках якого з’явився Супермен, побачив світ у 1938 році. Згідно біографії персонажа, придуманої письменником Джері Сігелом і художником Джо Шустером, Людина із Сталі народилася на криптону і була послана на Землю своїм батьком незадовго до знищення рідної планети. Малюк приземлився в Канзасі, його всиновила чета місцевих фермерів — Марта і Джонатан Кент. Дитину назвали Кларком.

Згодом Кларк Кент став репортером газети Daily Planet в місті Метрополісі, а у вільний від служби час почав боротися зі злочинністю. За довгі роки, що минули з моменту виходу першого коміксу про Супермена, керівництво видавництва DC Comics, що володіє правами на персонажа, безліч разів «перезапускати» історію Кларка Кента, додаючи туди нових персонажів, а часом навіть кардинально змінюючи біографію надлюдини.

Тому немає нічого дивного в тому, що астроном і директор планетарію при Американському музеї природної історії в Нью-Йорку Ніл де Грасс Тайсон, спеціально запрошений DC Comics для участі в новому проекті про Супермена, знайшов у космосі планету Криптон, яка, згідно першої версії легендарного коміксу, вибухнула багато років тому. Тайсон виявив небесне тіло, дуже схоже на те, де був народжений Супермен.

Криптон знаходиться на відстані приблизно 27 світлових років від Землі в південному сузір’ї Ворона, стверджує вчений. Фантастична планета, що опинилася реальної, обертається навколо червоного карлика LHS 2520, який дещо прохолодніше і менше за розмірами, ніж наше Сонце.

За сюжетом нової книги про Супермена «Star Light, Star Bright», яка вийде у світ 7 листопада, Людина із Сталі вирішив знайти свою рідну планету. У цьому йому допомагає сам Ніл де Грасс Тайсон, який також з’явиться на сторінках коміксу. За словами Тайсона, для нього велика честь співпрацювати з настільки знаменитим надлюдиною. Туга за Батьківщиною Супермен підбадьориться, дізнавшись, що його рідний Криптон дійсно існує, пообіцяв астроном.

от newsone