Бозон Хіггса офіційно зареєстрований

1На засіданні президії РАН було оголошено, що «Божественна частка» тепер офіційно визнана. Для науки це означає подолання шляху, довжиною в 35 років і початок нової епохи, повідомляє RT.

Бозон Хіггса довгий час залишався лише теорією, і щоб її довести, вченим знадобилося кілька десятиліть. А про те, що їм це вдалося, вони дізналися тільки через 8 місяців. Виявилося, що знайдена 4 липня 2012 частинка дійсно є шуканим, відсутнім елементом Всесвіту. Про це фізики з ЦЕРН оголосили 14 березня.

До моменту його відкриття були відомі всі її складові навколишнього нас матерії, крім однієї: яким чином всі ці частинки знаходять масу? За допомогою Великого адронного коллайдера вченим вдалося дізнатися, що народжує все суще, відсутня деталь пазлу Всесвіту була знайдена. Однак тепер перед фізиками відкрився ще більший простір для досліджень:

«Сьогодні зроблено останнім« заплановане »відкриття. Бозон Хіггса був відсутньою ланкою в картині елементарних частинок. Тепер воно знайдено, і немає сумнівів, що Стандартна модель працює. Але за нею відкривається абсолютно нова фізика. Тобто ми знову — в самому початку шляху », — вважає науковий співробітник Інституту ядерних досліджень РАН Валерій Рубаков.