Нещодавно інформаційні агентства повідомили про, м’яко кажучи, неоднозначних висновках палеонтологів Канзаського університету (University of Kansas), піддавши детального аналізу надзвичайно великі кількості викопаних останків динозаврів, які періодично виявляють у преріях Південної Дакоти, США.

Ретельне вивчення декількох груп останків нібито підтвердили теорію вчених про те, що динозаври критського періоду мезозойської ери вмирали, що називається, в умовах лікарняного стаціонару, або, скоріше, будинки для престарілих.

«Ми виявили велику кількість скам’янілих останків постарілих тиранозаврів і троодонів, які, фігурально висловлюючись, сиділи в інвалідних візках і були укриті пледами», — жартує професор Мередіт морескі (Meredith Moreschi).

Професор поділилася вельми революційної (або божевільною?) Теорією, згідно якої, як тільки динозаври ставали зовсім немічними і не могли більше піклуватися про себе самостійно, їх звалювати на спини трицератопсів. Ті відносили «стариків» у спеціальне місце, де їм забезпечувалися умови для проживання і догляд з боку анкілозавра.

«Ми також знайшли докази того, що старі, і ті ,що страждаюли на недоумство велоцираптори могли піти від стада і загубитися, але їх приводили до таких» будинків для престарілих «стегозаври, які виконували функції нічних медсестер», — розповіла Морескі. Професор, грунтуючись на аналізі різних груп останків, зробила висновок, що більш молоді динозаври не часто відвідували групи старих динозаврів.

Поки не зрозуміло, в якій якості була опублікована дана новина — в якості інформаційних жартів, або це дійсно революційна теорія американських палеонтологів. Як би там не було, але виглядає дана теорія дуже екстравагантно.

от Dimokk