Ймовірність зіткнення Землі з астероїдом 2013 TV135 зросла в 4 рази

За підсумками спостережень за останні дні , ймовірність того , що 400 — метровий астероїд 2013 TV135 зіткнеться із Землею в 2032 році, зросла приблизно в чотири рази — з одного шансу з 63 тисяч до одного шансу на 14 тисяч .

Тим не менше, ризик зіткнення астероїда з Землею все одно залишається вкрай низьким — 99,992 відсотка. Про це говорять дані, опубліковані на офіційному сайті астероїдного підрозділи NASA. Астероїд , що отримав назву 2013 TV135 , був виявлений Геннадієм Борисовим , співробітником Кримської обсерваторії , який першим відкрив «українську » комету C/2013 N4 ( Borisov ) .

Як показали попередні вимірювання траєкторії , 26 серпня в 2032 році даний астероїд з імовірністю 1 до 63 тисячам може зіткнутися з нашою планетою. Таким чином, за Туринської шкалою небезпеки астероїдів TV135 отримав найнижчий — перший клас. Це означає , що ризик практично відсутній. У міру наближення і , відповідно, коригування траєкторії польоту цього небесного тіла загроза може повністю зникнути.
методи рішення

Група молодих російських учених запропонувала новий амбітний проект з дослідження потенційно небезпечних астероїдів . Група вчених з НВО ім. Лавочкіна висунула пропозицію відправити назустріч TV135 малий космічний апарат МКА — ЕРДУ » Анапа » , який вони спеціально спроектували для уточнення траєкторії орбіти астероїда і властивостей цього небесного тіла. Вчені пояснюють, що особливістю проекту , запропонованого ними , є те , що космічний зонд обладнаний маршовим електроракетних двигуном , що дозволяє йому досить легко маневрувати . Після того як він проведе дослідження одного астероїда , апарат зможе відправитися до іншого. Крім того , маса МКА — ЕРДУ » Анапа » досягає всього чотирьохсот кілограмів і не вимагає цільового запуску.

Новини автора: Dimokk