Чоловіки, вибираючи собі супутниць життя, подумайте — чи варта краса того, щоб потім все життя виконувати її примхи.

В одному з популярних демотиваторів стверджується, що краса вимагає не тільки жертв, але і нову машину, квартиру і дачу на островах. Вчені стверджують, що це не просто «народна творчість», це об’єктивна реальність.

З експерименту, проведеного ізраїльськими фахівцями можна зробити однозначний висновок — красиві жінки не просто знають, що вони красиві, але і користуються цим по повній програмі!

Фахівці Відкритого Університету Ізраїлю спільно з колегами з Університету Єрусалиму провели опитування 118 дівчат студентського віку. Вчених цікавив рівень жіночої самооцінки і питання «соціальної адаптації» — як вони бачать себе в колективі, відносяться до командної роботи, чи готові жертвувати особистими інтересами заради загального успіху і ряд інших питань, що відображають систему цінностей учасниць експерименту. Потім учені попросили чоловіків оцінити привабливість і сексуальність дівчат.

У результаті аналізу вчені змогли встановити, що ті жінки, яких чоловіки виділили найбільш красивими, виявилися найбільш егоїстичними — особисті інтереси для них пріоритетніше колективних, а своє просування в кар’єрі планують засновувати на зовнішності, вважаючи свою привабливість основною зброєю в досягненні цілей.

Як небудь коментувати отримані дані ізраїльські вчені поки не хочуть, стверджуючи, що для визначення правильності такого погляду, необхідні більш детальні дослідження. Або хоча б статистика успішності привабливих людей .

от Dimokk