На Бродвеї відкрито новий вид мурах

Американський біолог Роб Данн з університету Північної Кароліни виявив новий вид мурах в Нью-Йорку. Про це повідомляє New York Post.

Данн зацікавився мурахами під час прогулянки (у той час він читав курс у Колумбійському університеті). Взявши кілька зразків, він відправив їх на аналіз у лабораторію. Як виявилося, зразки не схожі ні на один з 13 тисяч раніше описаних видів цих комах.Нові види живуть у невеликих зелених насадженнях у верхній частині Бродвею. За словами Данна, нью-йоркський мураха менше звичайних північноамериканських і більше схожий на європейських. При цьому він має ряд відмінностей, серед яких — підвищений вміст вуглецю в організмі.

Біолог вважає, що ця особливість пов’язана з дієтою комах. Вони харчуються харчовими відходами, які містять кукурудзяний сироп — широко використовуваний у харчовому виробництві підсолоджувач і загусник. Власного латинського імені новий вид поки не отримав. Не повідомляється також, чи планує Роб Данн публікувати статтю з описом нового виду.

Відкриття, подібні зробленому Даному, відбуваються час від часу. Так, наприклад, в червні 2008 року повідомлялося, що вчені виявили новий вид жуків в центрі Лондона, прямо в парку при Музеї природної історії. Жуки виявилися родичами Arocatus roeselii.

Новини автора: Dimokk