Смак пива активізує центри задоволення у мозку

1Американські вчені заявляють, що саме смак алкогольних напоїв (зокрема пива), а не втримується в них спирт, викликає бажання пити більше, активізуючи центр задоволення в мозку людини.

На цій основі дослідники також висловили припущення про схожої природу алкоголізму і наркоманії в статті, опублікованій в журналі Neuropsychopharmacology.

«Нам вдалося провести перший експеримент, в якому ми змогли показати, що сам смак спиртних напоїв, а не п’янкий ефект етилового спирту, викликає викид допаміну в центрах задоволення в мозку», — заявив Дейвід Карекен з університету штату Індіана.

При цьому вчені також помітили, що цей ефект більше виражений у людей, батьки або родичі яких страждають від хронічного алкоголізму.

Карекен і його колеги простежили за роботою мозку у 49 чоловіків, які випивали невеликі порції їхніх улюблених марок пива і спортивного напою Gatorade. За словами вчених, дози пива були настільки малі, що міститься в них алкоголь не міг навіть теоретично вплинути на стан добровольців. Під час «дегустацій» нейрофізіологи стежили за активністю мозку своїх підопічних за допомогою позитронно-емісійного томографа.