Вчені: До кінця світу ще дуже довго

Можливо, наш Всесвіт на шматки розірве загадкова «темна енергія». Вважається, що «темна енергія» становлять близько 70% Всесвіту, і фізики вирішили дослідити ідею про так званий «великий розрив», в якому ця енергія руйнує все на своєму шляху.

За два місяці до кінця світу, Сонце відірветься від Землі, за п’ять днів до цього Місяць. Сонце вибухне за 28 хвилин до кінця, а за 16 хвилин до фінального акта вибухне і Земля.Так, китайські фізики-теоретики зробили досить похмуре пророцтво, вони досліджували одну з можливих ідей про «темної енергії», теоретичної і таємничої енергії Всесвіту, розробивши один варіант з можливого «майбутнього», якийсь сценарій судного дня, викликаний темною енергією.

У теорії «великого розриву», темна енергія руйнує все навколо, і якщо вона вірна, то за 32,9 млн. років до цього ми побачимо, як розірветься Чумацький Шлях. Але є і хороша новина в гіршому випадку відбудеться це тільки через 16,7 млрд. років.

Вчені вважають, що саме темна енергія, яка складає близько 70% Всесвіту, руйнує галактики. І в теорії «великого розриву», якщо відношення тиску і щільності темної енергії зменшиться до -1, тоді вона буде рости до безкінечності, знищуючи гравітацію, що є не дуже гарною новиною для Всесвіту.

Вчені з університету University of Science and Technology of China, інституту Institute of Theoretical Physics at the Chinese Academy of Sciences, університету Northeastern University та університету Peking University зустрілися, щоб обговорити теорію «великого розриву».

«З поточних даних, ми хотіли вивести, гіршу долю для Всесвіту», кажуть вони. Але також додають: «У гіршому випадку, кінець всесвіту відбудеться через 16,7 млрд. років».

При написанні статті використано матеріали: pc-news.info