Вчені знайшли гени, що відповідають за формування особи

Міжнародна дослідницька група відкрила п’ять генів, які відповідають за морфологію особи, а також її особливості і характерні риси.

Даний дослідницький проект був здійснений під егідою організації «International Visible Trait Genetics (VisiGen) Consortium» і полягав у тому, що вчені аналізували знімки МРТ головного мозку випробовуваних, а також їх фотографічні портрети, щоб створити карту так званих «відправних точок» на обличчі, а також навчитися орієнтуватися, визначаючи відстані між ними. Виконавши цю частину роботи, вчені застосували геном-асоційований підхід майже у десять тисяч осіб, щоб виявити варіанти ДНК, які залучені до формування особи.

Було виявлено три гени, які беруть участь у розвитку хвороб скелета, в тому числі і черепно-лицьового відділу. За словами вчених, цей вражаючий результат допоміг їм ще трохи наблизитися до розуміння генетичної природи морфології особи людини. І цілком можливо, що незабаром по одному лише ДНК можна буде відновити приблизний портрет людини, що стане дуже цінним відкриттям для судової медицини.

Новини автора: newsone