Земля вміє співати

Фахівці NASA шокували науковий світ, заявивши, що наша планета вміє співати. Магнітні пояси Землі захоплюють частинки сонячного вітру, відтворюють звуки і посилають їх у відкритий космос, говориться в доповіді дослідників з Університету Айови (США). Причому почути «спів», який вже назвали «хором Землі», запросто може людське вухо, пише Daily Mail.

Перехопити звуки, що послідовно відтворюються планетою, вдалося автоматичної науково-дослідної станції NASA, що займається вивченням радіаційного поясу Землі. Супутники зловили радіохвилі, звуки яких нагадують свист і щебетання птахів. Подібний «спів» можна почути, якщо зняти захисний шолом скафандра, перебуваючи на орбіті, уточнюють фахівці.

Вчені відзначають, що про ці звуки насправді знали протягом вже багатьох десятиліть. Їх могли ловити радіоаматори на своїх приймачах, вони чули свист, схожий віддалено на пташиний щебет. Втім, далеко не всі поділяють ейфорію вчених з приводу даного відкриття. Заяви NASA про «хор Землі» багато сприйняли з неабиякою часткою скепсису, оскільки, як відомо, звук не поширюється у вакуумі.

NASA вже не в перший раз рапортує про пісні в космічному просторі. Раніше марсохід Curiosity програв на Марсі пісню виконавця Will.I.Am — «Reach for the Stars» («Досягти зірок»). Крім того, він запустив з поверхні Червоної планети виступу директора NASA Чарльза Боулдері.

Новини автора: newsone